Det är inte lätt att vara sex år

Insåg att förra inlägget kanske lät lite negativt. Det var såklart jättekul att träffa alla tjejer igen, det enda jag tycker är tråkigt är när man inte hinner prata med alla. Jag vill ju gärna veta hur det går för dom och hur dom mår. Helt enkelt kunna gå lite mer på djupet. Underbart god mat åt vi och Sofia hade ordnat det jättebra som vanligt och jag sov skönt som bara den i en stor säng i källaren :)

Dagen har som vanligt bestått av plugg och diverse konflikter med Felix. Han vill verkligen bestämma allt och gillar inte att få ett nej. Han tycker nog att vi är jättebesvärliga. Sen var han för trött nu på kvällen och då blev allt fel. Han grinade så högt så Alice vaknade och det var lite kaos här hemma. Men framförallt inom honom. "Ni är så arga på mig" Åh min lilla kärlek hur kan mamma vara arg på dig du är det bästa jag har sa jag då. Visst är jag arg på honom ibland men mest blir jag trött på allt krångel. Tålamodet räcker inte alltid till. Nu sover han i alla fall och jag ska snart krypa ner jag med, för imorgon ska vi upp tidigt.





Dagens highlights, paket från Tradera och en varsin smoothie, är nästan beroende av dom.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Jättefina kläder, 6 år ska vara en riktig jobbig ålder, förtids puperteten, men han är allt för go`lilla grabben :-)

2009-05-12 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0