Missing you

Idag är det nio dagar sen jag och Kim hade en hel kväll tillsammans. Illa! Att jag har varit ute och svirat är knappast en hemlighet men Kim har varit borta en del han med. Övertid, gocart, vedhuggning, båtåkning och bryggbygge bara för att nämna några saker. Är han hemma så är han ute och pular i trädgården. Suveränt såklart men jag saknar honom! Jag saknar honom massvis. Jag längtar efter min man. Ikväll när han kommer hem ska han få nybakad paj, så mycket saknar jag honom. Och varför paj? Jo det ska jag säga er. Inte nog med att jag bara saknar honom jag tröstäter när han är borta! Och inte nog med att Kim är borta, Alex är oxå borta, men hon har det gott och det är huvudsaken. Men jag saknar att kunna ringa till henne det hör liksom till att kunna göra det.

Idag har jag umgåtts med barnen och en kompis till Felix, vi har varit ute och på dagisgården och lekt. Snart kommer mamma på en fika (så slipper jag äta det mesta av pajen själv). Annars är det lugnt. Hade behövt plugga men det är riktigt svårt när man är själv med barnen. Kim åkte redan innan frukosten idag.

Imorgon återgår allt till det vanliga igen med andra ord, dagis, jobb och plugg!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

2009-05-22 @ 09:49:33
Postat av: Sara & Tyra

Hoppas ni haft det mysigt!!=) jag har samma bekymmer med Jimmy. Vi ses ingenting. Har gått om varann varenda dag..

2009-05-22 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0