Nu däremot är det MAGSJUKA

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag trodde att Alice skulle få magsjukan här om dagen? Det fick hon inte men nu har hon fått det. En timme efter att Kim hade lagt henne för kvällen så vaknade hon och kräktes ner hela sig själv och sängen. Kim tog upp henne och satte henne i duschen och sen bäddade jag rent i hennes säng och lade dit en massa handdukar ifall hon skulle kräkas mer. Jävla skitsjuka! Vi har inte tid med det här nu. Det ska ju bli två kalas i helgen eftersom Felix fyller på fredag. Han skulle bli så besviken om vi skulle behöva ställa in. Och stackars lilla Alice såklart. Men hon verkade inte ta det så hårt hon var glad efter hon hade fått kräkas lilla snuttan. Nu är det bara att hålla tummarna för att hon slipper kräkas mer och att vi andra klarar oss speciellt Felix så vi kan ha kalas i helgen. Han åker iof alltid på magsjukan annars så risken är stor att han får det han med, men jag ska hålla tummarna som sagt.

Har precis skickat iväg min uppsats. Känns ljuvligt! Imorgon ska jag läsa de andras sen på tordag är det opponering. Sen har jag omtenta på två av frågorna vi hade på tentan sen är skolan klar för denna vår. Nice! Förövrigt så har dagen varit bra men endast ängnats åt skrivande och en tripp till bibblan. Dagens höjdpunkt är helt klart lunch på kinan med darling. Han är hemma och är sjuk han stackarn! Och han lär bli hemma två dagar till med tanke på Alice.

Nu ska jag kissa och sova! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0