Smitarmorsan

Sitter här och kollar runt lite. Ska snart sminka mig och fixa lunch sen åker jag hemifrån om två timmar. Kim är redan borta, han åkte efter frukosten. Han skulle oxå till Karlstad. Det ska bli jättekul att träffa kompisarna idag, men jag känner mig som en smitare. Jag brukar inte ha dåligt samvete för att jag åker ifrån familjen men den här veckan blir det mycket av den varan. Sov borta i onsdags och inatt och nästa vecka ska jag bort en kväll på Vårrus och sen är det kryssning på fredag. Kryssnigen ligger inte lämpligt till. Har viktig lektion i skolan den dagen och sen ska Felix på monsterkalas och då skulle jag vilja vara hemma men det får Kim ta. Självklart vill jag iväg på kryssningen tro inget annat, men med tanke på familj och plugg kommer den olämpligt. Men skitsamma det kommer bli skitkul! Är inte jag borta så är Kim borta så vi går om varandra här hemma. Men igår satt vi i soffan ihop och såg film. Jag såg fem minuter tror jag, var så trött. Till sommaren får vi tid för varandra igen! Men hey jag är nöjd som det är livet går inte i repris och man måste ta vara på vänner och äventyr. Kim skulle kanske köpa med sig en pool hem idag. Vi behöver en ny eftersom våran förra har fått en del hål i sig och nu tänkte vi köpa modellen större när vi ändå är igång. Så Kim kommer att få ta sönder ännu mer av gräsmattan, men det blir skönt med en ny pool, är ju snart säsong!

Svärfar kommer hit för att vara barnvakt om ett tag så jag ska laga lite lunch så det är klart när han kommer.












Kommentarer
Postat av: Tina

Åh snuttebarnen!! Lilla Pallan ser ut som ett litet gulligt troll där hon går i sin pyjamas. Hoppas att du och tjejerna hade kul! (Jag gissar att ni sitter och dricker gott vin nu i skrivande stund) Kram kram!

2009-05-09 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0