Geirritiert

Idag har jag gått upp i vanlig tid och fått Felix till skolan, sen väckt Alice och duschat henne och gått med henne till dagis. Sen åkte jag till skolan med Alex som oxå skulle till Karlstad, var där en kortis sen åkte vi hem igen. Har fått lite pluggat och annars tagit det lugnt. Är irriterad på folk idag må jag säga. Kan inte skriva här vad det handlar om men ibland kan man undra hur fan pedagoger tänker, eller snarare om de tänker. Börjar lessna rejält nu.

Imorgon ska jag vara hemma och plugga och planera hela dagen. På eftermiddagen kommer Tina och då ska vi äta tacos det har Felix bestämt. Han är väldigt glad över att hon kommer, vi med såklart hon ska hjälpa oss med Alice på morgonen eftersom Felix ska iväg och opereras tidigt på torsdagen. Riktigt tidigt, vi åker väl hemifrån runt 5.30 och då ska han duschas innan oxå. Måste ringa sjukvården imorgon, jag misstänker att vi ska köpa emlaplåster och sätta på honom, men det har jag inte hört ett knyst om. Får ringa och prata med dom. Har tackat nej till att Felix ska vaccineras med, det skjuter vi på eftersom det är olämpligt så här innan operationen. Och ang. operationen så är det ett ganska lätt ingrepp men det känns ändå lite läskigt att de ska söva honom, har själv aldrig blivit sövd. Skönt att vi åker både jag och Kim. Sen ska vi till leksaksaffären och köpa något till honom. Lilla älsklingen!

Nu är det dags för Brothers and sisters sen blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till imorgon. Du ska se att det går jättebra. Och jag tror han också uppskattar att ni båda är med. Kram

2009-11-11 @ 09:08:54
Postat av: Sandra Karlsson

Önskar er lycka till imorgon. Men tror det kommer gå jätte bra för killen.

Kramiz

2009-11-11 @ 11:01:05
Postat av: Pernille

Jag kommer ihåg när nickolai skulle sövas för en magnetröntgen inte alls roligt man sitter bara och väntar på att de ska vakna upp och att tiden innan dess är en evighet men du ska se att det går bra men jag förstår att du är nervös och allt som hör till Lycka till

2009-11-11 @ 14:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0