Måndag

Måndag och en ny vecka. Den här veckan är fullspäckad av diverse. Idag var det mvc och lyssna på hjärtljud och mäta magen. Allt var bra det är en riktig vildbase som ligger i min mage, precis som jag misstänkte. Den här bebisen röjer runt mer än de två andra barnen har gjort. Hjärtljuden uppe i 150 iof inte konstigt med tanke på hur h*n for runt därinne. Åt lunch med Charlie efteråt sen åkte jag hem och hämtade barnen och begav mig på brukarrådsmöte på förskolan.

Imorgon ska jag till skolan och på onsdag kommer Tina hit och sover över. Hon ska vara barnvakt åt Alice på torsdagmorgon då vi åker till Karlstad för att operera Felix. Sen måste jag hinna med och plugga massa denna veckan. Hur helgen ser ut vet jag inte än, tur att det bara är måndag än så länge.

Nu ska jag pussa prinsen godnatt sen blir det slöa tag i soffan eller sängen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul :) min hade också hjärtljud på 150 :)

2009-11-10 @ 17:02:56
URL: http://majjsan87.blogg.se/
Postat av: maria blomqvist

Varför ska han opereras!!!! =( hoppas de e nåt mindre alvarligt!!!

2009-11-10 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0