Tandagnissel

Imorse såg jag fram emot den här dagen. Skulle gå till lekparken med barnen och ha det mysigt. Men vi kom inte utanför dörren. Alice vaknade och grät och skrek efter Heffa. Sen var det gråt hela dagen. Åt frukost men vägrade lunch och drack välling vid halv fyra. Hon fick sova middag oxå eftersom hon grinat sig trött. Lekparken fick utebli idag, tyckte mest synd om Felix. När hon är på det här humöret så blir han lidande. Låter kanske löjligt men så blir det faktiskt. På kvällen var hon mer uppåt och åt sin lunch före våran middag. Men då drog jag på styrelsemöte och där packade vi alla  Newbody produkter som kommit in. Var en del arbete vill jag lova. Men verkar vara bra grejer.

Nu ser jag på Brothers and sisters. Morgondagen bjuder på glukosbelastning och kanske en lunch med en vän. Nu ska jag och Kimpa gå och fixa sängen. Blir en del röj i den under dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0