Do you know what it feels like for a girl?

Igår gjorde jag sista dagen på praktiken. Det var lite ledsamt, jag har verkligen trivts där. Och jag har haft världens bästa handledare. Vi hade höstfest och grillade korv. Kim och barnen kom och åt dom med och var med en stund och lekte. Jag fick även ett stort paket (innehållande en jättefin ljusgrej i hjärta som vi har på väggen). Jag hoppas att jag får komma och jobba därborta sen när det blir dags för det.

Idag har vi rensat lite här hemma sen kom svärfamiljen på fika. Annars tar vi det väldigt lugnt. Har känt mig lite hängig efter sprutan och behöver nog vila. Imorgon vet jag inte heller vad som sker. Till veckan blir det till att skriva en portfolio om den här kursen. Sen är det dags för examensarbete.

Nu ska jag lägga lillan som skippat middagssovningen idag. Vi sov till 9.30 idag alla utom Felix. Snacka om lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0