Ultraljud

Idag var vi äntligen iväg på ultraljud! Det var en spännande uppelvelse. Mitt fjärde ultraljud men det är lika kul varje gång! Den här gången syntes allt mycket bättre och inte konstigt det. Blev framflyttad tre veckor. Så istället för att gå in i v. 19 på lördag så går jag in i vecka 22 imorgon! Nytt Bf blev den 11/2. Så helt plötsligt känns det inte så långt borta, tiden flyger ju iväg. Efter ultraljudet så åkte vi iväg och köpte golv till husvagnen, gick på 1000 spänn, lite mycket för så lite yta men den kommer att bli så fin när den är klar. Sen åkte vi till Krille och köpte med oss lunch hem. Kim köpte sushi och jag kinamat sen åkte vi hem och åt och hämtade lillan som fick vara på dagis en sväng idag.

Imorgon ska jag tillbaka till prakitken. Har missat två dagar nu denna vecka men ska få tillgodoräkna mig dom ändå eftersom jag tydligen gör för många timmar, sånt gillar vi.

Kvällen blir lugn. Tror att Kimpa är på väg att bli sjuker och jag ska spendera kvällen i soffan antar jag. Felix är fortfarande febrig så inget nytt på denj fronten heller.

Imorgon kommer jag att vara med om en sak jag aldrig varit med om förut. Men det är en sak jag känner att jag måste göra. Ska fundera lite ikväll om hur jag ska gå tillväga.

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Å vad mysigt med UL och vad kul att bli framflyttad tre veckor!!!

2009-10-02 @ 09:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0