Lay a whisper on my pillow, leave the winter on the ground

Idag var vi iväg till lek och buslandet i boppa. Det var jättekul och barnen älskade det. Men fan va trött man blir av att klättra runt så mycket! Krypa i nät och gångar och tunnlar, åka rutschkana och allt man gör. Alice var ju med upp i allt så vi var tvugna att vara med henne, men det ville vi ju det är skoj även för vuxna. Men både jag och Kimpa var trötta efteråt. Alice med hon däckade direkt hon kom in i bilen.  När vi kom hem lagade jag mat och Kim duschade Alice som under middagen kletade potatis och sås i håret på sig själv så det var bara att tvätta rufset igen.

Passade även på att dammsuga nu på kvällskvisten. Imorgon är det dags för praktik och tidiga mornar igen. Vi har sovit till nio hela helgen, ren lyx kan jag säga!

Slänger in lite bilder, en del är det riktigt dålig kvalla på eftersom de är tagna under rörelse med mobilen.


















Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina kort ändå, vore kul att se lilla Alice snart, hon har ju blivit så stor ju :-)

kram på dig

2009-10-11 @ 21:33:18
Postat av: jeanette

det var från mig....hihi

2009-10-11 @ 21:34:04
Postat av: charlie

har du roxette tema? :)

2009-10-12 @ 12:01:41
Postat av: Maria

Charlie: Kul att du noterade det. Lyssnar en del på gamla Roxettelåtar och blir nostalgisk ja :)

2009-10-12 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0