Spending my time

Spenderat dagen hemma. Gick till lekparken med barnen en sväng så dom fick leka av sig och sen fick vi lite luft, vädret är ju underbart! Gick hem och fixade lunch till barnen (Kimpa fixade med vagnen). Lade Alice att sova middag och satte på 24 i sovrummet, men somnade ifrån det. Vaknade av att Alice låg och ropade på sitt rum, hon sov kanske en kvart. Hon har problem med magen lillan. Men imorse sov hon till halv nio eller nåt, så hon kanske inte var så trött heller. Kim kom hem med pizza sen som vi åt till middag. Nu ser kidsen på bompa och jag ska snart gå dit med snarreskålen (var på godislagret igår). Ikväll ska jag och baby se på en film. Får se om jag kan hålla mig vaken. Igår somnade jag på soffan i 1,5 timme och lade mig sent igår kväll för en gångs skull.

Kim brukar fråga mig om jag har gråtit. Det har jag inte, men jag är tydligen svullen i ansiktet. Känner ju att näsan är täppt precis som när jag väntade Felix. Men tydligen kinderna med *yeay* Nu ska man se ut så här ett par månader alltså. Är ju bara i v. 23 snart kommer väl kraternäsan fram med haha. Jaja det är smällar man får ta. Men jag är ju redan svullen så det räcker haha.

Nu efterfrågar Felix snasket så jag får gå iväg. Annars trycker Alice i sig och spottar för allt faller inte fröken i smaken. Choklad funkar bra. Imorgon ska vi till lek och buslandet i Örebro och Felix är eld och lågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0