Book of days

Jag och Tiki har sen ett tag tillbaks bestämt oss för att gå på bio. Vi ska se Flickan som lekte med elden. Vi har bollat dagar fram och tillbaka. Det är svårt att få till det ibland. Men nu hade vi bestämt oss för att gå imorgon. Men vi kom båda två på att det vore en omöjlighet. Varför det kan man undra?? Jo det är ju säsongspremiär för Greys anatomy och det kan man inte missa. No way! Så vi får skjuta på det ett par dagar till......Äntligen drar serierna igång igen. Såg att det är de sista avsnitten av Desperate ikväll. Ska nog se det.

Annars har det varit en lugn dag här hemma. Alice har iof i vanlig ordning dragit fram allt som går att dra fram. men det har varit mysigt. Satt och såg på Bamse med dom imorse och då sa Felix att han tyckte att det var mysigt när jag satt med dom. Sen var han skyldig mig och Kim 69 kronor för en leksak vi köpte åt honom för nån vecka sen. Han skulle betala den själv sa han så vi lade ut så länge. Så han tog fram sin sparbössa och räknade ihop 69 kronor i olika valörer. Inte illa måste jag säga. Han är duktig min lilla prins.

Nu ska jag plocka upp efter tornadon, sen blir det sängen för lilla donnan och soffläge för mig. Har faktiskt sovit middag idag, det var skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0