Kärlek

Det är så underbart, livet är så underbart! Att åka hem samtidigt som Kim, eller tillsammans med Kim rättare sagt. Handla lite, åka och hämta barnen tillsammans. Vad mycket enklare och roligare det är att göra det tillsammans. Vi lämnar i stort sett jämt ihop och nu hämtar vi ihop med och det är så härligt. Och dom här timmarna hemma är underbara dom med. Underbara ungar som man kan pussa och krama på. Lilla Alice som går runt och bär på sina gosedjur och pratar med och mer och stora Felix som är så duktig och härlig och stor. Ja det är fantastiskt!

Nu ska jag läsa för kärlek (Felix). Han har lånat med sig böcker från bokbussen som jag lovat läsa. Sen ska jag bänka mig framför tv:n i tre timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0