Segt

Kim ligger med jordens migrän och kan bara ligga där i mörkret stackarn. Alice är ledsen för att hon inte får vara hos pappa. Mutade henne med en banan, strax är det dags för välling. Felix tjatar om gårdagens äppelpaj som jag lovat honom. Han ska få en tallrik sen när lillan ligger. Det är ett evigt tjat när vi har paj hemma. Jag är annars stenhård med mina barn, det är väldigt sällan de får nåt gott här hemma, men ibland måste man även dom få njuta.

Jag är trött och vill bara att de små ska somna så jag kan få vara ifred och se på tv och ta det lugnt. Kommer säkert att somna tidigt som bara den och måste få en stund för mig själv. Ska vara i skolan hela veckan och långa dagar oxå varje dag, så är det!

Nu ska jag gå och njuta av mina trots allt underbara barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0