Gråzon

Har inte mycket att skriva. Hade det härligt hemma hos Charlie. Det är alltid underbart att träffa mina fina. Älskar er ♥. Charlie hade rensat ur sin garderob så det var rena rama julafton för tjejerna. Tack för en härlig kväll gumman!


Alfa i mattes knä och tungan hänger utanför i vanlig ordning ♥. Var ute och gick med henne och hennes syster och jag var en god tillfällig hundägare och plockade upp efter de små.

Sitter och längtar efter Kim. Alice har sovit middag alldeles för länge och kommer säker somna senare ikväll men det får det vara värt. Innan hon somnade så grät hon nonstop och åt välling till lunch. Jag som bara ger mina barn välling innan sängående på kvällstid. Men ibland får man ta till diverse knep för att få sinnesro. Och hon vägrade äta lunchen som jag serverade.

Nu ska jag få upp henne ur sängen och sen ska jag servera mellanmål och försöka komma ut lite. Barnen behöver vara ute men jag går inte ut när det regnar det gör jag inte.

Kommentarer
Postat av: fröken C

du kan få låna dom när du vill men du av någon har ju fullt upp. förstår att det blir många bett i läppen ibland men allt man skapat, gjuter och formar gör man med alla sina kärleksmuskler men nog behöver vi lite dunderhunung/spenat/ombyte för att klara hela vägen. tack själv för besöket, du är alltid ett nöje att ha att göra med stumpan min.puss & kram!

2010-08-15 @ 23:44:03
Postat av: Maria

Charlie: Jag lånar dom mer än gärna, men skulle väl skrämma ihjäl katterna här hemma :) Du är oxå ett rent nöje hjärtat!



Puss!

2010-08-16 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0