En dag med svärisarna

Idag har vi haft svärfamiljen här. Kims syster och hennes kille var snälla och hjälpte Kim att klyva och stapla ved. Sen kom resten av Kims familj och höll oss sällskap. Kims syster hade med sig mat så vi (dem) åt kräftor och västerbottenpaj, sallad och bröd. Tack Jenny och Dennis! Svärmor kom inte tomhänt hon heller



och imorgon kommer hon och är barnvakt så att vi kan åka till Ikea och shoppa. Ska även handla kläder till barnen, speciellt till Felix som har skolstart på måndag. Efter shoppingen drar jag hem till Mia i Molkom. Ska träffa tjejerna där. Mys! Ja man kunde ha det värre helt klart.

Nu sitter jag här och softar. Felix ser på film och jag serverade honom kvällsmat i soffan. Han var mycket nöjd med den sortens lyx. De andra två ligger sen halv sju, sju. Alice skippade middagssovningen så då blir det tidiga kvällar. Kimpa är borta så jag ska se en film med mig själv sen när Felix lagt sig.

Ja som sagt vi är rätt bortskämda jag och Kim. Våra föräldrar är fantastiska som köper en massa saker till oss och barnen och ställer upp på alla tänkbara sätt. Tack! ♥




Snuttisarna! Dom är så goa nu. Och de röjer som bara den, speciellt på kvällarna och mornarna. De har börjat sova i våran säng. I natt hoppade dem på mig halva natten. Upp på ryggen och ner och klöste och hade sig. Igår kväll bet och slet de i mina och Kims händer. Men det är mest mysigt faktiskt. De ska flytta om 4-5 veckor och jag vet inte hur det ska gå. Har försökt att inte fästa mig för mycket vid dem, men det är svårt. Trodde att båda var som gott som tingade men jag får nog tänka om. De som vill ha en av dem är inte alls överens. Så vi kanske får annonsera ut dem. Ska beställa tid för vaccination i veckan. Vill så gärna behålla Cocos men det går ju inte. Det blir sorg i hjärtat när de flyttar det är ett som är säkert.

Igår återinförde vi fredagsmys här i huset. Hembakad pizza, godis och en film tillsammans med kidsen. Det var välbehövligt. Vi är sällan tillsammans allihop och det är så mysigt och behövs verkligen. Speciellt nu när skolan börjar igen och man ses ännu mindre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart söta missebebisar :). Förstår att det kommer bli ledsamt när de flyttar. Hoppas de får riktigt bra hem.

Den ljusgrå är helt gudomlig.

Önskar er en fortsatt trevlig helg.

2010-08-21 @ 21:18:51
Postat av: Maria

Sandra! Ja jag är väldigt förtjust i Cocos, söt söt söt. Tack så mycket! Och tack detsamma! Kram

2010-08-21 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0