101208

Mår bättre idag, men är fortfarande inte bra. Pratade med grannen som sa att det nog var vinterkräksjukan vi åkt på. Har tänkt den tanken jag med. Har ont i lederna och musklerna och känner mig allmänt svag. Fick sova inatt men vaknade några ggr av att jag var tvungen att springa på toa. Håller tummarna för att Alice klarar sig.

Igår fyllde fröken år. Mamma åkte och hämtade ut hennes paket och sen fick barnen äta tårta. Så lite firande blev det. Favoritpresenten var en barbie, det var ganska väntat.

Idag är det väldigt lugnt här hemma. Alice är smått uttråkad och jag har dåligt samvete för det. Men jag orkar inte gå ut med henne. Gjorde en soppa förut vet inte ens varför själv. Jag tänkte att om jag gör nåt jag gillar så kanske jag kan äta. Fick i mig en halv tallrik och efteråt var jag helt slut. Så några roliga föräldrar det är vi inte just nu. Orkade masa mig in i duschen iaf kändes väldigt skönt efteråt.

Nu ska jag fixa mellanmål till min hungriga skolkille!

Grattis på födelsedagen pappa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0