Fuck!

Jag är inte positiv nu bara så att ni vet. Jag är trött! Lukas har varit vaken mer eller mindre hela natten. Stackarn har haft hög feber. Han var varm som bara den. Han fick en supp men den verkade inte hjälpa nämnvärt. Det här resulterade i att jag inte fick nån sömn. Men det gör inte så mycket, sova kan man göra när man dör. Men vid sju imorse började Felix kräkas igen. Han hade en hink i sängen eftersom han redan igår mådde dåligt och var rädd för att kräkas igen. Jag visste att han skulle få skiten igen. Felix är extremt känslig, finns magsjukan i närheten då får han den.

Känner mis så less på det här. Har vi riktig otur så blir det ingen jul i år. Eller ja Jul blir det ju. Men isolerade familjen kanske får fira sjävla. Rövhål är vad det är!

Får vi bli firska nu tack!

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Usch jag verkligen lider med er!



Det är ändå bra att han får kräkas i en hink, sprider smittan lite mindre än om han kräks på toaletten där övriga också går. Jag hoppas det är sista vändan nu o att ni får en frisk och härlig jul!



massa kramar

2010-12-19 @ 08:58:50
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Maria

Tack! Ja precis, hinken är bra! Hoppas bara bebisen klarar sig denna gång. Hoppas ni får en fin jul ni med!



Kram

2010-12-19 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0