Göteborg

Nu har ännu en helg gått, eller en hel vecka faktiskt. Har inte varit någon höjdarvecka, men har haft Kimpa hemma det har varit mys. Nu är vi i alla fall friska igen allihop. Lukas äter fortfarande inte vissa saker men är pigg och lika glad som vanligt.

I fredags tog vi det lugnt. Kokade kola med barnen. På lördagen åkte jag till Göteborg med Linda och Jeanette. Först när vi kom dit satte vi oss och åt en god lunch. Sen shoppade vi en del innan vi avslutade med en god fika. Köpte tre tröjor, en parfym, en del julklappar till barnen som jag släpa runt på (stoor påse), sen köpte jag luciakläder till barnen. Det var mycket trevligt. Tack tjejer!

Idag eller ikväll hade vi lite kalas för Alice. Skulle inte ha blivit nåt men Kim ringde hit sin pappa och syskon, och mamma kom oxå. Svärmor är tyvärr sjuk så hon kunde inte komma. Vi åt tårta och fikade en stund. Alice fick paket som hon var så nöjd med.

Snart är det dags för Dexter. NICE!

Nu avslutar jag här, är för trött för att skriva mer :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0