Kalas

Vilken lyckad kväll det blev igår. När Kim kom hem åkte jag till stan. Åkte hem till Charlie och Elton på ettårskalas. Han fyllde ett år i lördags och har blivit stora killen. Charlie hade lagat tre goda pajer och fixat en underbar sallad med bla pinjenötter. Det var otroligt gott!


Hon hade satt upp lappar med ingredienserna på.

Elton fick paket och vi fick mat och tårta och härligt umgänge. Tack så mycket Charlie! Och tack till er andra tjejer oxå. Jag mår så bra när jag är tillsammans med er ♥. Ni är bland det bästa jag har!




Mika och födelsedagsbarnet i Jeanettes knä

Kom hem med taxibuss framkörd ända fram till dörren! Lade oss i sängen och såg på sista Dexteravsnittet.

Idag har jag Felix hemma. Han kände sig inte helt pigg imorse. Han hade lite feber sen är han snorig och har lite ont i halsen så han fick vara hemma. Tina hade köpt en present till Alice igår så jag och killarna väckte henne med en present på sängen imorse.







Det var en


Barbie

Skulle ringa och sjukanmäla Felix. Men blir tokig på våra telefoner. En funkar sällan och den andra är displayen trasig på


Observera att det är samma nummer på båda två. Skillnaden är rätt stor som ni ser. När man svarar i den högra så vet man aldrig vem det är som ringer. Det där är vårat hemnummer förresten. Slå en pling så blir jag glad :)

Erbjöd mig att ta in ved. Det eldas järnet här hemma. Det är ju kallt som fan som ni vet så det går åt en del ved. Vi bär i Ikeakassar och det går åt ca två per dygn. Var kaxig och gick ut och fyllde en i taget för att sen bära in den. Jesus! Snacka om tugnt. Jag släpade och konkade på en påse i taget. Kändes som att ryggen skulle gå av (jag har ont i den för tillfället). Jag är verkligen otränad och svag. Kimpa bär två i taget när han är ute och plockar. Min man är lite starkare än mig om man säger så.




Men nu brinner det iaf

Igår hämtade jag ut ljusen som jag beställde på ljuspartyt. Jag älskar dem! Det luktar fantastiskt här hemma.


Det här beställde jag. Paketet till vänster fick jag som gåva.

Nu ska jag dra igång med lunchen här hemma. Felix åt tidig frukost så nu ere dags. Ha det gott!

Och STORT grattis till fina Tina på din dag! We love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0