Värk

Det är en riktigt seg kväll här hemma hos oss. Lukas har varit gnällig, Felix har spränghuvudvärk och gråter, Kimpa har magkatarr och jag har kramp i magen. Har haft ont i två dagar nu och gått på smärtstillande. Har inväntat mens eftersom det känns som en hemsk mensvärk. Men det händer inget. Verkar vara ägglossning eller nåt sånt. Ursäkta att jag är så öppen och äcklig men det är ju förvisso naturligt. Känns onödigt att det ska göra så här ont för en sån sak. Känns som ett hån att vara kvinna ibland. Jag ska inte ha fler barn, men den här skiten ska man leva med i 15-20 år till.

Fick i Felix alvedon och nu ligger han. De andra kidsen oxå. Nu blir det snart Robinsonfinal här hemma. Jag följer skiten och misstänker att jag kommer att vara väldigt missnöjd med evm som vinner. Jag ser egentligen bara en vinnare och det är givetvis Erik. Kan tänka mig Bang, Kristofer och Daniel med. Vinner Helene så kräks jag nog lite. Gillade henne i början men hon är en jävla bitch.

Nu ska jag sluta. Ber om ursäkt. Jag har vänner som går igenom helveten nu så jag borde inte ens öppna munnen. Kram och kärlek till er! ♥

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Kram till dig och du...även om man har vänner som går igenom sju resor värre så har man faktiskt rätt att yttra sina känslor och tankar för det. ÄVEN om det är "struntsaker" så det så!

Har själv blivit kritiserad pga detta och tog åt mig väldigt mkt..jag är väl inte mer än människa heller. Blir jätteledsen när jag inte får "gnälla" av mig bara för att andra har det värre.



kramar

2010-12-18 @ 20:24:16
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: Maria

Hej! Du har rätt! Alla måste få känna och säga vad dom vill. Speciellt i sin egen blogg, den är terapi för mig. Alla behöver vi gnälla ibland. Tack!



2010-12-18 @ 21:31:26
Postat av: Anneli

Gnäll på vännen! Kram lider verkligen med dig och din familj, även om vi har en hemsk situation här. Men jag/vi tar inte illa upp av att du gnäller om erat h-vete. Krya på er och hoppas att ni får en fin jul i alla fall.

2010-12-19 @ 08:36:48
Postat av: Maria

Anneli: Tack vännen! Jag önskar en en riktigt fin jul jag med. Kram!

2010-12-19 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0