Johnson!

Har just sett på melodifestivalen och äntligen säger jag bara. Äntligen vann rätt låtar. Iof så sov jag mig igenom två men verkar inte ha missat nåt väsentligt. Men alltså Andreas Johnson, I love the man! Han är helt fantastisk! Snygg, sjunger bra och sympatisk kille. Att han är tillsammans med Lisa Knapp från Robinson är oxå rätt skoj.

Idag har vi haft en lugn och skön dag tillsammans. Alice har varit piggare men vill inte äta och vaknade precis igen och skakade och grät. Hon har ingen feber och har inte kräkts igen men det förvånar mig inte om det sker snart igen. Alla andra har vi klarat oss. Kim har fått Felix förkyldning och har knappt nån röst, men hellre det. Som sagt lugn dag, varit ute i snön och lekt med kidsen. Snart tar jag natten. Man får passa på att sova medans man kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0