Tisdag

Fick den här dagen att gå med. Frukost, lek med barn, tvätta, diska, fruktstund. Gick till pulkabacken med barnen så de fick åka lite. Det var inte helt lätt med tanke på hur mycket snö som finns. Felix var go och drog Alice på pulkan både dit och hem. Hem och åt lunch och sen satte jag på en film till barnen. Alice somnade framför tv:n och då passade jag på jag med och sov lite. Ännu mer lek, bakade äppelpaj och fixade middag till barnen och äppelpaj till efterrätt. Mer lek, tv och sen sänggående. Läste bok för de båda och nu ligger dom. Har just hängt tvätt och plockat med disk igen. Det är ju mer eller mindre heltid att bara få allt att gå runt här hemma. Nu är jag trött och ska sätta mig i soffan med en kopp te. Ska även pussa och krama på Kim som snart kommer hem från Ikea eller snart och snart inom en timme eller så kanske.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

vad duktig du är :-) önskar att jag hade din ork :-) kram på dig

2010-02-03 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0