BF!

Idag har jag BF men inte kommer det nån bebis inte, det har jag svårt att tro! Vi tar en dag i taget bebis kommer när den vill. Men jag får säkert gå en vecka till det räknar jag med. Igår hade jag en dålig dag och folk verkade tro att det var förlossningsdags men icke. Dagen började med att våran lilla marodör aka Alice tog sönder våran kamera. Kim skruvade  isär den i mikroskåpiska delar sen på kvällen men den var beyond saving precis som jag misstänkte. Lite typiskt så här innan förlossning, man vill gärna ha en fungerande kamera då. Så började gårdagen och så fortsatte det. På kvällen åkte vi till mamma, hjälpte henne att handla lite och så åt vi mat där. Alice flög fram som den lilla pillungen hon är. Man blir svett, tur vi var med och kunde springa efter henne. Mamma skulle ha tagit barnen under fölossningen men det är verkligen en omöjlighet. Lider med henne, men nu är hon iaf hemma mammsen.

Idag känns allt mycket bättre. Imorse ropade jag på Kim och ville att han skulle komma till sängen så vi kunde pussas. Felix ligger då i Kims säng och frustar: "Nej inte en till bebis, för det blir det då". Jag började skratta och försäkrade honom om att läget var lugnt. Drog inte blommor och bin för honom haha.

Planerna för dagen är enkla. Tvätta, tvätta och ta hand om Felix som är hemma. Feberfri idag men han har haft feber sen i tisdags då han hade 39 som mest. Idag var det vaccinering oxå och den skulle han inte ha pga febern så han är hemma idag med. Alice är iväg och bränner (förhoppningsvis) lite av sin energi på dagis.

Tvätt, telefon och Felix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0