Vem läser?

Har sett att min statistik knallat uppåt senaste tiden. Är givetvis mycket nyfiken på vilka ni är ni som läser. Man kan självklart svara anonymt oxå (men då blir det inte lika roligt för mig).

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Hur tror du jag är som person?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. Har vi träffats någongång?

Svara i kommentarfältet!

Kommentarer
Postat av: Anneli

1. Anneli

2. Ja, vi är kompisar

3. vi träffades när vi började på lärarutbildningen i Karlstad.

4. Glad och rättvis

5. Om jag skulle! Inga problem!

6. Trollmor för att du är så go med dina trollungar!

7. Generös

8. Glad och genomsnäll människa!

9. Jajja men!

10. Doften från bruket i Bäckis när den ligger på över stan!

11. En axel att gråta ut mot ibland när du behöver!

12. Ganska väl

13. Oja!

2010-01-27 @ 15:29:38
Postat av: Marie

1. Vem är du? Marie Sjögren

2. Är vi kompisar? Ja det tycker jag vi kan kallas =)

3. Hur och när träffades vi? när du började läsa matten med oss..

4. Hur tror du jag är som person? Pigg, glad och framåt

5. Skulle du kunna krama mig? o Ja

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Glader, har alltid ett leende på läpparna=)

7. Beskriv mig med ett enda ord! Förstående

8. Vad var ditt första intryck av mig? Pigg och glad tjej

9. Är du fortfarande av samma åsikt? O ja

10. Vad påminner dig om mig? En nallebjörn

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Oj, svår..

12. Hur bra känner du mig? ganska bra tycker jag.

13. Har vi träffats någon gång? ja någon gång har det väl blivit =)

2010-01-27 @ 15:33:14
URL: http://majjsan87.blogg.se/
Postat av: Emelie

1. Emelie

2. Är vi kompisar?Bekanta

3. Hur och när träffades vi?I bäckhammar tror jag ;)

4. Hur tror du jag är som person?Jättesnäll!

5. Skulle du kunna krama mig?Ja

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.Röösan ;) För du är ju en röös

7. Beskriv mig med ett enda ord!God

8. Vad var ditt första intryck av mig?Snäll tjej det där

9. Är du fortfarande av samma åsikt?Japp

10. Vad påminner dig om mig?Bäckhammar

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? vet inte riktigt

12. Hur bra känner du mig? inte mycket

13. Har vi träffats någongång? Ja det har vi väl ;)

2010-01-27 @ 20:01:38
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Tina

1. Vem är du? Tina

2. Är vi kompisar? Ja

3. Hur och när träffades vi? Vi träffades i träkojan på förskolan

4. Hur tror du jag är som person? smart och underhållande

5. Skulle du kunna krama mig? Gör jag ju varje gång vi ses =)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. För mig är du ju alltid Röösan.

7. Beskriv mig med ett enda ord! Karismatisk

8. Vad var ditt första intryck av mig? Jag var blyg men fick nog en bra känsla där i kojan!

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Jag är inte blyg för dig längre =)

10. Vad påminner dig om mig? Mycket! Guns ´n roses, Mc Murder, barndom, ungdom, lek, busiga upptåg, skratt, super mario bros 2, ja hur mycket som helst efter 23 års vänskap.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Pappa Jan

12. Hur bra känner du mig? Ganska väl vågar jag påstå

13. Har vi träffats någongång? ja ett par ggr =)



2010-01-28 @ 23:16:19
Postat av: Bea

1. Vem är du? Bea O.

2. Är vi kompisar? Ja, det skulle jag säga, trots att det var längesedan vi sågs :)

3. Hur och när träffades vi? Vi träffades 2005 när båda påbörjade sin lärarutbildning. Herreguu... fem år sedan!

4. Hur tror du jag är som person? Vänlig, öppen, omtänksam, social och en hel drös med andra fina egenskaper!

5. Skulle du kunna krama mig? Javisst ^^

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Oj, ge dig ett smeknamn. Jag minns varje dag när vi åkte buss - då åkte vi förbi ett ställe som heter Lixåsen och då tänkte jag jämt på ditt lunarnamn Lixia (har jag för mig). Så ditt nya smeknamn får bli lixåsen :P

7. Beskriv mig med ett enda ord! Go

8. Vad var ditt första intryck av mig? Det första jag tänkte var "hon kanske kan hjälpa mig?" för du såg ut att vänta utanför samma sal som mig, men jag var inte säker på att jag hamnat rätt.

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja, du hjälper många människor! Du är bra på att ge goda råd!

10. Vad påminner dig om mig? Graviditeter :P Du är den enda vän jag känner som varit/är gravid och fått barn :)

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Jösses, svår fråga! Men jag skulle vilja ge dig något annat än samma vegetariska mat som de alltid hade på China Garden. Ett till alternativ ;)

12. Hur bra känner du mig? Inte så bra som jag kanske skulle vilja ^^

13. Har vi träffats någongång? Ja, men det var ju ett tag sedan som sagt.



KRAM o ta hand om dig!

2010-01-28 @ 23:34:37
Postat av: Anna

1. Vem är du? Anna

2. Är vi kompisar? Nej

3. Hur och när träffades vi?(Familjeliv) Vi har aldrig träffats.

4. Hur tror du jag är som person? Ärlig, snäll och omtänksam.

5. Skulle du kunna krama mig? Ja visst

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Brunöga kanske? För dina ögons skull...

7. Beskriv mig med ett enda ord! Sympatisk

8. Vad var ditt första intryck av mig? Trevlig

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja absolut.

10. Vad påminner dig om mig? Jag tänker på lärarutbildningen.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Kanske en otäppt näsa? :-)

12. Hur bra känner du mig? Så bra det går via blogg

13. Har vi träffats någongång? Nej

2010-01-29 @ 17:06:46
URL: http://annaochlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0