Big time whining

Varnar er det kommer bli gnälligt. Jag är egentligen en jäkel på att gnälla, men samtidigt är jag en jäkel på att vara glad och uppskatta livet. One way or the other, bergodalbanan Maria. Nu ska jag komma till saken. Jag mår dåligt. Kände mig lite piggare på förmiddagen men nu känner jag mig som en påse nötter. Halsen värker som bara den och jag har ont i hela kroppen, fryser och frossar. Och hostan ska vi inte tala om, hostar nästan tills jag kräks. Jag kan knappt svälja maten, inte ens glass eller dryck går ner smärtfritt. Åttonde dagen nu som jag har det så här.

Jävla skitvirus snälla lämna min kropp!

Nu blir det en kopp te i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0