Elton Charles Milo

Idag har jag varit på Eltons dop i Bjurtjärns kyrka. Åkte dit med Linda och Tina. Det var så fint och framförallt så var dem så fina Charlie, Elton och Daniel och de matchade varandra så fint. Fikat var fantastiskt och Elton fick så fina presenter. Snacka om stort presentbord. Och Charlie hade gjort en sån fin bok till Elton samt ett jättefint album. Önskar att jag hade lite av hennes kreativitet och engagemang. Det var så fint alltihop och jag är stolt över att jag fick vara med och dela dagen med dom. Och bättre faddrar än de Elton fick tror jag inte man kan få. Awesome! Fikade en del jag med tyvärr (var ju så gott) och när jag kom hem hade jag väldigt ont i magen. Magen vänjer sig fort med en hälsosamare kost. Dem hade en tillställning hemma hos sig nu på kvällen och till en början hade jag tänkt att närvara. Men bestämde mig för att vara hemma eftersom Kim behövde hålla på i vagnen. Det var helt mitt beslut och nu när barnen sover och Kim fortfarande håller till i vagnen så ångrar jag mig väldigt mycket. Finns inte mycket som är bättre än att hänga with my fabulous friends. Men nu är läget som det är. Blir fler tillfällen som tur är. Man känner sig lätt lite låst speciellt när man ammar. Men jag ser fram emot sommaren och härligt umgänge med både familj och vänner.

Igår var vi inne hela dagen. På kvällen kom svägerskan och hennes pojkvän förbi på lite fika, mysigt. Annars hände inget alls. Imorgon hoppas jag på fantastiskt väder precis som det blev nu idag. 24 grader och sol, nu jäklar är sommaren snart här!! Livet leker!

Ska invänta mannen, annars ser jag på en film allena går lika bra det. Puss!




Man blir trött av att vara i allas blickfång!


Kommentarer
Postat av: fröken C

vilka vackra ord gumman! hehe vad mycket som hinner hända mellan de där två bilderna, från klarvaken & nyfiken till däckad. han tycker väl kyrkpsalmer är långtråkigt :)

kan meddela att du va saknad här, å du skulle speciellt varit med på slutet när det bara va jag, tina, jea och linda kvar (killarna drog på krogen) tina blev lite sluddrig på orden och ville strångt ut på krogen & jag och linda drog i brösten... hehe. tack för idag och för bamsepresenten!. snart är det väl kyrkdax igen vad jag förstått ;P

2010-05-16 @ 00:22:04
Postat av: Tina

Ett jättefint inlägg vännen! Och dopet var verkligen jättefint.

Ja du var saknad igår gumman! (Men jag förstår inte vad Charlie menar med att jag blev sluddrig på orden ;))

Men snart får vi alla ses igen =)

Stor kram

2010-05-16 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0