Lack of music

Känner enorm frustration. Kimpa har installerat om min dator och satt in windows 7 igen. Men han har inte installerat drivrutiner till ljudkortet. Vilket innebär att jag inte kan lyssna på Spotify. Jag vet att det låter löjligt men det förstör verkligen mitt humör. Det här kommer att låta ännu löjligare men jag kan knappt blogga utan musik. Varje gång jag skriver ett inlägg så sätter jag på en favoritlåt och höjer volymen. Älskert! Får nöja mig med crapy megapol ifrån köket.

Det snöar fortfarande ute. Jag tänker inte vara en av dem som klagar på snön. Mina barn är lyckliga och det nöjer jag mig med. För mig får det gärna vara snö. Gick till boden och rotade fram två pulkor förut innan Alice skulle till dagis. Men Lukas tippade så han landade med ansiktet i snön. Det var en ny erfarenhet för lilleman. Satte honom i vagnen istället. Fick pulsa till dagis och när jag kom ut på dagisgatan så hade de plogat. Svinhalkigt var det. Höll på att dra mig tre ggr men som tur var så höll jag hårt i vagnen.

Igår var jag på styrelsemöte och i måndags hade jag ljusparty. Mina fina vänner handlade en del så att jag fick ett fint presentset. Vi bestämde oss för att gå ut och bowla och sen dricka vin på lördag. Mycket trevligt! Sen på söndag är det fars dag. Då ska jag fira min fina man (trots att jag inte har Spotify). Han är en fin pappa och jag älskar att skämma bort honom.

Igår var Alex här på en fika. Hon ska snart ha bebis. Idag har hon gått över tiden två dagar. Ska bli så kul att se vem det är som bor därinne♥

Min dotter är tydligen något av en Picasso. Mamma är mycket stolt :)





Kommentarer
Postat av: Tina

Åh gud man kan ju inte låta bli att skratta (lätt när man inte själv behöver tvätta bort färgen) men hon är ju verkligen en modern liten Picasso som du säger <3

2010-11-10 @ 18:30:40
Postat av: Maria

Haha förstod att du skulle skratta. Inte mycket annat att göra. Dessvärre såg jag att hon gjort nåt liknande med soffan med. Mindre kul. Det är så att man kan hålla sig för skratt iaf :)

2010-11-11 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0