seegt

Idag har det verkligen varit söndag på en lördag här hemma. Segt med andra ord. Kim och Felix drog iväg till Mariestad i förmiddags. Felix skulle vara hos farmor hela dagen. FDarmor har nämnligen köpt en ny cykel till Felix. Så han åkte dit och cyklade. Kimpa åkte iväg till Skövde och köpte bildelar med sin pappa. Sen gick de på restaurang med hans syskon. Nej jag är inte bitter! Är bara huuungrig! Hur som helst, nu är de på väg hem. Felix får sova direkt han kommer hem. Han hoppade ur sängen innan halv sex imorse och istället för att somna om så satte han sig vid datorn så han är nog rätt så trött.

Jag och de minsta barnen har haft en lugn dag. Var ute på en promenad med mormor och så fick Alice leka av sig lite i lekparken men var det inte med denna dag. Charlie hade MeandIparty men det kunde jag inte närvara på tyvärr. Med risk för att låta negativ. Det är inte så jäkla häftigt här nere i Bäckislava. Dött! Inte en människa så långt ögat når. Inte en. Bilarna man ser kommer från hemtjänsten. Nej jag skämtar inte. Tanken att flytta in till staden växer sig starkare för var dag. Men vi får vänta tills jag har någon form av arbete.

Nu kom mina pojkar hem. Nu blir det pussklasas och något litet i magen. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0