I could really use a wish right now

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har inte hänt så mycket. Ställde in ett homeparty hos Nina igår eftersom Kim inte mådde bra. Idag vaccinerade vi katterna. Annars är det lugnt. När vi kom hem så gick det fem minuter och på de fem minutrarna hade virvelAlice hunnit med en hel del. Det första hon gör är att gå till vårat sovum och trampa runt i katternas vatten. Sen tvingar hon in Cocos i kattburen och sen tar hon all sin mat jag fixat och slänger på bordet. Sen var det mer men det har jag förträngt. Älska mig mest när jag förtjänar det minst så är det verkligen.

På kvällen njöt jag av Idol och Whitechapel som är en bra, spännande miniserie. Nu blir det sängen! Imorgon står umgänge på tapeten. Mia och Sofia kommer hit på förmiddagen. Sen ska jag försöka hinna åka till Karlstad på eftermiddagen för att träffa Therese och Marie. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0