Katt?

Det är många som vill ha Tyson men Cocos har fortfarande ingen framtida ägare. Någon som är sugen? Han är världens finaste lilla kissekatt. Mjuk och go är han oxå. Skulle så gärna behålla honom men det är inte min sambo så sugen på och vi har redan tillräckligt med katter. Men vi har faktiskt blivit av med en. Tyra har inte varit hemma på flera veckor. Hon brukar dra på somrarna men ändå visa upp sig då och då eller gå utanför och skrika. Nu har vi inte sett eller hört henne på 3-4 veckor. Antingen så har hon stuckit eller så har det hänt henne något. Jag tror att Zarah har skrämt iväg henne. Och jag tror faktiskt inte att hon kommer tillbaka. Tråkigt men vad ska man göra?

Nu ligger alla kids, så jag ska bänka min feta röv i soffan.








Kommentarer
Postat av: Rebecca

skulle så gärna vilja ta honom! om bara Loffe kunde acceptera en ny katt, men han ogillar dem skarpt :(

2010-09-02 @ 20:34:17
Postat av: Sandra

Är det den ljusa dunbollen som är Cocos? Jag skulle hemskt gärna vilja ta honom, ser helt underbar ut.

2010-09-03 @ 23:18:29
Postat av: Mia

Vi byter jämt du får Elsa å jag katten. Den är ju för söt.

2010-09-04 @ 12:53:44
Postat av: Maria

Rebecka: Nej Loffe skulle väl inte bli överförtjust förstår jag :) Det är inte våra andra heller direkt



Sandra: Ja precis den ljusa är Cocos, han är ljuvligt söt. Är i valet och kvalet om vi ska behålla honom eller ej. Borde inte men jag är så förälskad i honom. Annars får du mer än gärna ta honom om du vill.



Mia: Haha ja varför inte? Elsa är ju bra söt hon med.

2010-09-04 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0