Grått

Tittar ut och det ser ut som att någon har målat världen med blyerts! Grått grått och mera grått!

Idag knallade vi över till våran nya grannar jag, Lukas och Alice. Eller grannar och grannar, men de bor på samma gata några hus bort. Alice leker med dottern i familjen så det är verkligen superkul att de flyttat hit upp. Vi blev bjudna på god äppelpaj och sen fick jag se deras fina nya hus och barnen lekte. Lukas somnade direkt jag lade honom i sängen sen. Sen kom Kimpa hem tidigt och jag bakade en äcklig paj. Igår var vi hemma hos Larssson och fikade. Kul med lite umgänge mellan varven. Svårt att hinna med sånt.

Helgen går i familjens tecken. Imorgon blir det Kräftfest här med familjen och nästa helg drar vi till brorsan i Göteborg. Nåt att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0