Hemma!

Ni vet att jag är en drama queen va!? Det är jag! Tyvärr ska jag säga. Drömde att Cocos kom hem och sen vaknade jag vid fem imorse av att nån pep och det var Cocos som kom hem. Jag sprang ut på altanen och bar in honom. Han pep och höll sig vid mig i två timmar. Pep och kelade och åt om vartannat. Åh vad glad jag blev. Vi kramade och klappade honom jag och Kim imorse. Och Felix och Alice skrek av glädje när de såg honom imorse. Min gissning är att han suttit i ett träd eller nåt för han var lite smutsig och väldigt hungrig och alldeles för tillgiven för att ha varit borta "frivilligt".

Nu avslutar vi detta med Cocos, drama drama drama!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så underbart att han kom hem till slut!

2011-08-16 @ 08:32:14
Postat av: Anna

Klart man blir ledsen de små djuren blir familjemedlemmar de med. Skönt att han kom tillrätta!

Härligt att få börja dagen med ren och skär glädje <3

Kram

2011-08-16 @ 10:56:59
URL: http://annaochlivet.blogspot.com/
Postat av: Maria

Anneli: Ja jag blev så glad!



Anna: Tack! ja det var härligt. Är allt bra med dig?

2011-08-18 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0