Kräftlördag

Ännu en helg är över! Igår var vi och handlade jag och hun sen hade vi kräftkalas på kvällen. Det var mycket trevligt! De snaskade på bra. Själv åt jag vegetarisk tacopaj. Alice fick i sig en kräfta. Men det var med skräckblandad förtjusning. Hon var rädd för den och ja hon hade en show för oss andra. Helt omedvetet från hennes sida dock. Hon är så rolig den flickan. Helt fantastisk!

Imorse var det lite segt. Har haft en man som legat i sängen halva dagen. Våra gäster sov nämnligen över. Vi åt god frukost sen åkte de hem på förmiddagen sen. Annars har det varit en väldigt lugn dag. Felix har sålt lite jultidningar och jag har bakat en paj.

Imorgon börjar Felix skolan igen. Tvåan! Stort! Sen blir det ett avsnitt av The killing ikväll om jag orkar hålla mig vaken.

Här kommer lite bilder från senaste dagarna




Alice och Selma ser på Pippi








Jenny hade bakat en god tårta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0