Minsann

Nu är det bevisat de har KNULLAT! Kuken i fittan, kuken i fittan. Åh Daniel kom hit med din stora kuuk!

Nåt sånt sa de på P3 när Kim åkte bil med ungarna idag. Det var i början av programmet så han hann inte sänka direkt. Haha jäkla kanal. Jag tycker de är lite extrema på P3 tycker att en del av programledarna är rent jobbiga. Jag kan uppskatta kukhumor men då ska det vara roligt med. Felix sa att de hade sagt en massa äckliga ord.

Men ja tydligen är självaste kronprinsessan gravid. Grattis säger vi! Men jag är redan trött på skriverierna! De täcker halva Aftonhorans websida.

Nu ska jag nog gå och fjäska för hun! Vill gärna se ett avsnitt av The killing, sen blir det nog sängen.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

grattis till dem. MEN jag håller med dig om P3, de kan verkligen vara vulgära i språket. jag skiter i det för jag är det själv...men inte gärna så barnen hör det dåS



hoppas allt är bra med dig, jag har nytt konto på fb..vill du så lägg till mig, heter samma där=)



kraaaam

2011-08-17 @ 21:50:05
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Maria

Haha ja verkligen. Lyssnade på det i efterhand och det var så man skämdes. Jag är oxå ful i munnen!



Lägger till dig igen. Har tänkt göra det men det har inte blivit av bara. Kram!

2011-08-18 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0