En helg i augusti

Helgen är över likaså Kims semester med. Idag är allt som vanligt igen, ja nästan iaf saknas bara att skolan börjar. har det ganska soft idag. Just nu sover Lukas och Alice fick se en film efter lunchen, Felix är hos en kompis. Jag sa till Kim att vi tar det popcorn (lugnt alltså), detta hörde Alice så jag fick poppa popcorn till henne. Är ruskigt trött, men tänker inte lägga mig ner. Nu får det vara slut på latfasoner. Har iaf tvättat och varit ute med barnen på förmiddagen.

I helgen har vi hängt med brorsan och hans familj samt mamma. De kom på fredagkväll och då var de här och åt, sen på lördagen var vi på Sannabadet. Köpte med kinamat på vägen hem och fika på det och lek i trädgården och igår tog vi en lunch hos mamma. Sen åkte de hem. Undernbart är kort! Men antagligen så ses vi mycket snart igen.

Annars händer det inte så mycket. Har inget alls inplanerat denna vecka. Mjukstart skulle man kunna kalla det, kanske även småsegt men lika glad är jag för det :)














Klamrar livrädd för att tio minuter senare åka själv i forsen hur länge som helst. Då fick vi inte hålla i henne










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0