Snart Jul

Har inte hunnit med att blogga senaste dagarna. Det som hänt i stort är:

*Tinas 30-årsfest, massa vin, för mkt vin men sjukt trevligt. Vi dansade och skrattade halva natten.
*Tandläkarbesök med barnen. Kimpa tog dem och när jag kom dit satt både Lukas och Alice i Kims knä som två små ljus.
*Utvecklingssamtal för Felix. Kim tog detta med eftersom jag jobbar så mycket. Men jag är stolt som en tupp över min stora fina kille. Han klarar det han ska och mer därtill. Han diskuterar, för kloka resonemang och räcker upp handen. Han är en bra kompis och han sköter sig. Han snagglar lika mycket som sin mamma och samtalet tog 1h och 20 min.
*Massa jobb

Vet inte hur jag ska hinna med allt innan jul. Jag skulle behöva en till helg innan jul. Som tur är ska vi inte vara hemma på jul så vi sitter lugnt. Men har några klappar kvar att köpa, eller många om sanningen ska fram. Det ska bakas och tas in en gran och allt vad det är. Men det får gå på nåt vis. Jobbar sent ett par dagar och är inte ledig innan julafton. Men men allt går. Tråkigt bara att det inte går att komma in på lekmers hemsida. Inte bara jag som är sen tror jag :)

Idag fick Kim åka och hämta Felix på fritids då han hade ont i huvudet och kroppen. Nu verkar han pigg. Får se vad det blir av det hela.


Fina Tina med presenten från oss. Hon fick en elektrisk tandborste oxå


I like big butts and I can not lie (nu är de i minsta laget ska erkännas)

Nu blir det snart Dexter. Lukas väckte mig fyra imorse och på det så jobbade jag från kvart över sex till halv fyra så jag lär somna innan avsnittet är slut. Vilket är synd eftersom det är säsongsfinal.



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahahahah vad rolig du är!!!

2011-12-21 @ 09:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0