110106

Idag har det varit lugnt och tråkigt i vanlig ordning. Haha nu gnäller könan igen, hör ni det? Jag är lyckligt lottad. Jag har min fina familj och mina fina vänner. Men det här med att sitta och tråka är inte riktigt min grej. Felix har iaf varit hos en kompis hela dagen och lekt. Skönt för honom att komma hemifrån och få leka lite. Alice fick feber igen, den låg runt 39 nu med. Kim har skottat, sjukt mycket snö som ni vet. Han såg lite sliten ut när han kom in. Jag har plockat tvätt, bakat och lagat mat. Inget nytt med andra ord.

Alice har en massa barbiedockor här hemma. Jag har en knäpp grej för mig. Jag kammar deras hår då och då. Kanske låter knäppt men jag hatar när det blir så där trassligt. Man kommer ju ihåg sina egna dockor om man inte kammade dem så fick de afrokrull. Alice är helt ointresserad att fixa deras hår så nu har lotten fallit på mig istället. Alice är rätt tuff, inte speciellt flickig egentligen. Men ibland är hon det, ser hon en myra, spindel eller orm så gapar hon som en riktig tös :)

Nu ska jag nog förflytta min tjocka röv till soffan.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Här händer det inte mycket heller....plockat undan julen, gnällt lite på ungarna, modell större... ler annars inget alls. Kram

2011-01-06 @ 20:32:50
Postat av: Maria

Låter som här hemma då. Fast julen bor kvar, ska ta tag i det med någon dag. Men jag brukar låta den vara januari ut så länge inte granen barrar för mkt vill säga.

2011-01-07 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0