Du är först ut Linda!

Idag är det ett ännu större dag än det var vid samma tid för ett år sen. Idag är det Lindas dag! Idag fyller hon 30 år min lilla köna. Ikväll ska vi ut och fira henne. Det blir mat, umgänge och skratt. Ingen fest nej nej Linda ska ha bebis om tre veckor så nån fest hinns inte med. Det blir senare det! Det kommer att bli många 30-årskalas det här året och Linda är först ut!

Ska man kanske skriva några rader om Linda då. Linda är en av mina närmaste vänner och det kommer hon alltid vara. Linda har många bra egenskaper och hon är otroligt snäll. Det bästa med Linda är hennes laid back attityd. Inget hysteriskt och nojande. Linda litar på att det mesta ordnar sig och det gör det oxå.

Grattis gumman! Jag älskar dig! Ses ikväll!











Kommentarer
Postat av: Linda

Åh Maria.. det var fina ord om mig.. du är för go!! Tack för allt igår =)... Men snart är det er tur och fylla kärringar. Sålångt efter är ni inte =) Kram kram

2011-01-15 @ 09:17:04
Postat av: Maria

Du har rätt. Vi är snart kärringar hela högen haha. Puss!

2011-01-16 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0