Fredag

Sov som en prinsessa mellan elva och fyra. Sen vaknade Lukas men han somnade faktiskt om efter vällingen. Men då vaknade hans syster och förde ett jäkla oväsen. Hon skulle ha välling, men det fick hon inte. Vällingen var slut och hon kan inte okynnesäta välling på nätterna hon är ju faktiskt tre år nu. Jag brukar ta alla strider med henne men på nätterna vill jag bara somna om. Fick ta upp henne i famnen och vagga henne tills hon lugnat ner sig. Sen kom hon upp vid halv sex så då masade vi oss till soffan. Men fem timmars sömn är godkänt här hemma. Hon hade nattskräck vid tio tiden precis när jag lagt mig. Vaggade henne då oxå. Men lillebror sov bra inatt men är det inte den ena så är det den andra. Felix var trött och gnällig vid frukosten med. Ska bli skönt med helg så man kan sova och slappa lite. Tror alla behöver det här hemma. Jag vet att jag tjatar men det är det enda jag kan tänka på. Det här med sömn alltså. Det är helt sinnesjukt och jag känner mig sjuk i huvudet men det är så jobbigt att aldrig få sova ut.

Nu sover lilleman så jag ska äta frukost framför tv:n, sen ska jag nog vila på soffan en stund.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0