Insöade

Idag är vi insnöade. På riktigt faktiskt! Sen vi lade om vårat tak sommaren 08 så glider snön lätt ner när det börjar töa. Det börjar bullrar och vibrerar i hela huset och sen så ligger det en massa snö på garageuppfarten. Cocos var ute och såg väldigt rädd ut men jag hann ropa in honom. Strax efteråt brakade det loss. Dörren går att öppna ungefär 15 cm sen tar det tvärstopp. Jag skulle kunna gå ut och försöka mig på det. Får väl vada igenom snön på baksidan först. Eller så lämnar jag det till Kim. Han säger att han ska komma hem och rädda oss haha.

Jag gillar inte att säga det men jag är jäkligt vek, fysiskt vek alltså. Jag kommer nog halvdö om jag ger mig på det där berget men det skulle vara nyttigt. Lukas somnar aldrig dock och jag kan inte lämna han ute och vagnen får jag inte fram eftersom den står i garaget. Så ja vi får se hur det blir.

Längtar efter våren!




Det är mer än vad det ser ut som på bilderna


Februari 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0