En dag på stranden

Har precis lagt barnen. Felix är fortfarande uppe. Tänkte skriva några rader innan jag tar kvällen. Har spenderat dagen på stranden med barnen och mamma. Kim har varit duktig och varit iväg och kluvit ved. Barnen badade, Lukas satt på bryggan och plaskade med fötterna i vattnet. Sen gick han upp och fick gunga en sväng annars höll han sig på filten. Han är helt fantastisk den pojken. Han var så trött så han nästan somnade i gungan men inte ett pip eller gnäll för det. De andra badade och var nöjda de med.

Kom hem och lade Lukas och sen fixade jag lunch. På kvällen bakade jag och Felix en kladdkaka som vi fikade på. Annars är det lugnt i Bäckislava. Nu ska jag gå och se ett avsnitt Greys, sen blir det att lägga sig i tid. Ska upp sex imorgon. Har vänt på dygnet och nattsuddat massvis sista tiden.

Lyssnar på Spotify. Lyssnar på Love the way you lie part 2. Det är ju Rihannas version och den spelades flitigt på radion ett tag. Men då utan Emimen och redigt förkortad. Jag förstår fortfarande inte varför de inte kan spela Em på typ megapol och rix. Låten är helt underbar, speciellt versen där han sjunger. Jag älskar Eminem, han är så jäkla bra! Känns bra, känner mig inte fullt lika gammal då :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0