En vanlig lördag

Har en massa tankar nu på kvällen. Egentligen borde jag gå och sova men känner att jag har lite mer att ge innan det är dags att somna. Min sista kväll att vara vaken länge oxå så bäst att köra på. Har haft en bra dag med familjen. Lukas började dagen med att få tag i en bläckpenna som han målade hela min nya kalender med samt bordet och min stol sen kom han in och målade på min mage när jag låg i sängen. Mitt lilla troll! Man vill krama tills det knakar! man vill aldrig skada men man vill mosa dem med kärlek.

På förmiddagen ringde svågern. De var på väg till Gottbol för att bada men det började regna där så de kom hit och fikade på förmiddagen istället. Mysigt!

På eftermiddagen tog Lukas lära gå vagnen och drog till Felix kompis Alice hängde på med sin cykel. Och helt plötsligt var vi på hans bakgård och lekte. Sen gick vi hem och ungarna slängde sig i poolen. Mycket bra dag! Kim har tapetserat Lukas rum nu på eftermiddagen. Han fick pillra lite eftersom tapeten kom i flera bitar, pussel!








Vill in till pappa som tapetserar




Lukas tapet. Han fick en djungel och han gillar den. Går fram och pekar och pratar med djuren.

Innan jag hamnade här avrundade jag kvällen med att se två avsnitt Greys och ät popcorn med smörsmak. Livet är fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0