Underbart!

Hade något att blogga om men glömde av mig medans jag satt och bläddrade bland favoritbloggar och andra sidor. Har nyss kommit hem ifrån en tripp. Känner mig så lycklig. Sjukt lycklig, nästan så jag får dåligt samvete för att jag har det så bra och mår så bra. Vi har haft det så bra så, helt underbart. Ville inte ens åka hem. Men vädret skulle bli skit och vi har tusen grejer att sätta tänderna i här hemma. Imorgon ska vi hämta pass, tapeter och köpa färg. Kim ska även försöka sig på att kapa lite ved och sen ska jag komma ikapp med tvätt och ta hand om barnen.

Men oj vilka barn jag har! De har varit helt fantastiska under resan. Inte gnällt eller klagat, gått flera kilometer. Ja det har varit en ren fröjd faktiskt. Lukas är så fantastisk och han lär sig så fort. Han pratar inte så mycket utan säger mest ett par ord här och var men han har ett stort passivt ordförråd och förstår väldigt mycket. Mm säger han när man frågar och han säger ja, nej kommer oxå rätt ofta. Han har suttit i sin vagn två hela dagar och inte gnällt en gång. Vi har givetvis släppt lös honom med men han trivs bra i vagnen och går frivilligt dit och klättrar upp. Han är lite av en betraktare. Inte ens under den långa bilresan hem gnällde de en gång.

Nu ska jag sluta skryta om kidsen och gå och lägga mig. Återkommer med ett inlägg och bilder en annan gång!

Kommentarer
Postat av: TereseMammaTillSelma&Harry

Härligt att ha dig tillbaka ;)

2011-07-22 @ 15:49:22
URL: http://Terese87.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh tack snälla du! Vi längtar efter er här på gatan ;) Hoppas allt är bra med er!?

2011-07-22 @ 16:13:54
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har:) kram

2011-07-22 @ 16:23:51
URL: http://madeinindia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0