I´m gonna be here forever more

För det första så vill jag tacka er alla för kommentarerna på det låsta inlägget. Det känns så skönt att se att ni står bakom mig och att ni peppar och ger mig förslag på hur jag ska gå vidare. Tack!!

Idag har det varit en soft dag. Hade en lugn förmiddag här hemma. Felix lekte med en kompis och läget var lugnt. Sen åkte vi hem till svärfar som fyllde år. Åt mat, tårta, umgicks, åkte fyrhjuling och plockade smultron (några av oss). Riktigt livskvalitet om man tänker efter!

Hem och lade kids och fastnade här. Ja typ så. Nu är det semester och jag håller på att planera sommaren. Vi har tre veckor tillsammans och jag vet inte hur tiden ska räcka till. Haha stress! Man ska inte stressa på semestern jag vet men det är så mycket jag vill göra och dagarna räcker liksom inte till. Har gjort ett schema med dag för dag. Vet att det kanske verkar knäppt men vi måste nästan ha det för att det ska funka. Kim har en massa jobb att göra, han ska klyva ved, fixa i Lukas rum mm. Vi måste planera in för annars blir det kaos och tjafs. Jag vill hitta på massa kul och Kim känner att han inte hinner med nåt så nu kan vi se till att alla är nöjda. Blir nog bra. Återkommer om det funkade eller inte.

Imorgon fyller Kimpa 30 år han oxå! Jag haft turen att hänga med honom i 14 år. Åh vad lyckligt lottad jag är. Och sommaren är här. Livet kunde inte vara mycket bättre, det får man inte glömma bort.












Felix har dekorerat tårtan med smultronen de plockat


Lånar hem svärfars lånebil eftersom vi ska åka och käka imorgon och blir fler i bilen.

Vet att jag säkert är sist med att sett denna video. Men har ni sett Chris Medinas What are words? Om inte så se den direkt. Han hade en fästmö som var med i en bilolycka och hamnade i koma. Läkarna tror att hoppet är ute men han ger inte upp. Efter ett tag vaknar hon upp med bestående hjärnskador. Oj vad jag lipade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0