Bilder från helgen

Dags att uppdatera lite tror jag. Hinner aldrig med att sitta här längre känns det som. Brorsan har varit hemma ett par dagar så vi har hängt med dom på kvällarna. Barnen har kommit i säng senare och ja tiden har inte funnits.

I lördags hade vi barnkalas här. Jag gick upp på morgonen och bakade en monstertårta. Sen städade jag och fixade frågor till en tipspromenad, skattjakt och sånt. Banrne droppade in och med Felix var det tio barn här, plus våra två små. Kim hade klippt gräs och trimmat och blev riktigt dålig efteråt så jag fick ta hand om allt själv. Slet en del men det gick fint. Ingen skadade sig, ingen var osams, alla hade roligt och ja det var lyckat helt enkelt. Sen på kvällen kom mamma och brorsan hit och fikade.

Dagen efter var vi ute och röjde och fixade och satte upp poolen. Sen skjutsade vi Felix på kalas och åkte in till stan och handlade under tiden. På kvällen kom de hit och vi grillade igen. Idag var vi där och åt också. Och vinkade av dem. Vi kommer nog hinna ses mer i sommar hoppas jag.

Åh vad jag känner mig trött nu! Har varit lite sliten idag. Men det bästa är att inte känna efter. Aldrig sätta sig ner på soffan eller lägga sig någonstans, då är det kört. Man ska inte känna efter! Inte förrens kvällen är här, annars blir det bara smärtsamt. Men vi har haft en fin helg. Kimpa har dock varit lite dålig. Huvudvärk, ont i halsen, ögoninflammation och massvis av näsblod. Lider så med honom! Men nu är han bättre och jobbar kort vecka som tur är. Första gången han är på jobbet på två veckor ungefär så nu hoppas jag det är slut på alla jäkla sjukdomar här hemma.

Veckan bjuder på tre dagars jobb, läger i Däldenäs med övernattning och dejt med tjejerna. Jag lider inte som ni hör!


Kan verka som överkurs kanske men de fixade det fint












Kommentarer
Postat av: Sara o Tyra

Låter som ett toppenkul barnkalas:) jag är inte heller flitig med bloggen just nu. Helt omotiverad men det blir nov bättre när bebisen kommit:)

2011-06-08 @ 13:25:09
Postat av: Maria

Ja det var mysigt! Haha det förstår jag. Du går bara och väntar och längtar förstår jag. Längtar tills jag får läsa om Lilys ankomst. Kram!

2011-06-08 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0