Bra måndag

Nu är det äntligen kväll. Har varit en lång dag. Har jobbat och kom hem vid sju. Kim och barnen åkte till svärfar på eftermiddagen så jag stannade kvar i stan och shoppade och åt middag helt själv. Ganska skönt om ni frågar mig. Hann bara krama barnen en stund innan det var dags för dem att gå och sova. Felix var överlycklig över att se mig och Alice med. "Mamma du kom tillbaka". Så säger hon varje kväll jag kommer hem. Försäkrade henne om att jag alltid kommer att komma hem till dem.

Idag kom soffan, men den står fortfarande kvar i kartongerna.



Kim tog bort ca 30 cm till på köksväggen. Skåpen ska i framtiden bort helt.




Resultatet av dagens shopping. Var svårt att hitta sommarkläder till barnen. Tror jag ska beställa på nätet istället. Sen tror jag att jag får gå upp i stl 92 på Lukas. Han äter som en liten häst. Han åt så mycket hos farfar så Kim trodde han skulle hamna i matkoma, våran lilla tjockis ♥

Nu ska jag nog ta kvällen och sätta ner rumpen i soffan. Begick ett stort misstag när jag lade Alice klockan sex igår kväll. Hon kom upp vid halv ett och sa att hon misann inte skulle sova mer. Fick henne på andra tankar. Men sen kom hon upp vid halv fem, fick henne i säng men hon kom upp och lade sig hos oss. Men kunde inte vara tyst utan sjöng och hade sig så jag fick sätta henne framför tv:n. Hon fick sova middag på dagis, redan på morgonen. Hon hade tydligen varit sur och grinig. Haha förvånar mig inte ett dugg. Så sömnen inatt var det så där med för våran del. Så nu längtar jag till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0