Partyn på ingång

Det bästa med det här året det är att alla vi åttioettor fyller trettio år! Det blir fester och umgänge åt alla olika håll och kanter. Jag älskart! Idag blev jag bjuden till två kalas, bara en sån sak. Det fick mitt humör att skjuta i höjden. Man kan ju tro att jag är en partyprinsessa, det är jag inte. Jag dricker aldrig alkohol hemma. Har inte ens druckit en flaska vin sammanlagt hemma under en tidsperiod på tio år. Det är helt sant! Men jag går gärna på fest och blir lite salongsberusad. Framför allt så älskar jag det sociala umgänget som blir på fester. Det är bland det bästa jag vet!

Kvällen blev lugn. Var en hel del plockande som alltid. Håller på en timme för att få barnen i säng. Läggningsproceduren är över på fem minuter iaf som tur är. Hann tom hänga in en massa tvätt, bada Alice och plocka efter maten. Kim och Felix gick in på Felix rum och byggde med lego. De byggde så himla fina grejer och Felix var så lycklig ♥. Jag har verkligen valt rätt pappa till mina barn och det känns himla fint.

Bara för att han är en sån fin man och pappa så ska jag nu gå ut och överraska honom med varma bullar. Hoppas han kan äta dem bara, han har så ont i magen stackarn. Vi får väl se.

Ha en trevlig kväll nu alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0