Övernattning och jobb

Har haft ett par bra dagar. Jobbade två dagar, en på fritids och en på småbarn. Hade stängning båda dagarna så jag kom hem sent. I går hann jag ta mig en sallad på Orion innan jag åkte hem. Smidigt för då slapp jag äta middag när jag kom hem. Annars har det varit kul att jobba. När jag kommit hem har jag varit rätt slut och det är en härlig känsla. Och jag har uppskattat barnen ännu mer. Bara myst och haft det bra. Sen har jag kommit hem till middag på bordet och plockad disk. Sånt gör mig lycklig.

Idag har vi varit på maxi, varit ute och haft det gott. Dagen började med att alla barnen kom till våran säng och såg på film. Supermysigt! Nu har Felix en kompis här som sover över. En tjejkompis och det är så sött. De fick se på film och jag fixade popcorn, saft och godis till dem. Felix sa att vi var så snälla. Tror att jag tycker detta är lika roligt som han.

Nä nu ska jag få kidsen i säng. De äe så uppspelta så. Det blir nog en del fniss innan de somnar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0