Början av helgen

Igår var det en tråkig och seg dag. Kimpa låg däckad på soffan med halsont och feber. Jag serverade honom frukost, lunch och middag. Tillslut gick han med på att ta värktabletter med. Hans argument emot dem var att han skulle känna sig för frisk och säkert sätta igång och jobba. På kvällen såg vi en film som jag somnade framför som tur var så ringde Mia och väckte mig. Sen såg vi sista avsnittet av Dexter.

Idag åkte vi till Linda. Där fikade vi och barnen lekte och vi fick spana in deras nya kök med. Charlie och hennes pojkar var oxå där. Åkte förbi godislagret, maxi och köpte med kinamat hem. Äre helg så äre. På kvällen nu kom Felix hem från farmor. Där har han haft det mycket bra, badhus, bio och massa mys. När han var borta så skickade jag sms till honom och då svarar han ♥ Det är en härlig känsla kan jag lova. Att kunna sms:a med sitt barn. Skitskoj!

Nu är Felix på gång i säng så det blir väl en film eller nåt här hemma. So long!






3 veckor ♥


Mer köp. Lukas kommer drunkna i sin dress. Tog medvetet en storlek större eftersom 92:an flög iväg i pris.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har samma upplägg inför helgen. Godis och mys=) Ha ett par fina dagar nu!!

2011-11-05 @ 12:13:49
Postat av: Maria

Låter bra det! Enkelt och skönt. Tack detsamma :)

2011-11-06 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0